Máš organizačné schopnosti a skúsenosti s administratívou?
Názov pozície: Asistent/ Asistentka štátneho tajomníka
Miesto výkonu práce: Štefánikova 15, Bratislava
Druh pracovného pomeru: dočasná štátna služba
Mzdové podmienky (brutto): Od 1 100 EUR brutto/ Výsledná mzda je konkurencieschopná súkromnému sektoru a bude sa odvíjať od skúseností a odborných znalostí uchádzača.
Informácie o pracovnom mieste:
Do tímu Štátneho tajomníka hľadáme asistentku pre štátneho tajomníka, ktorá bude mať okrem iného na starosti aj zabezpečovanie informačnej, organizačnej a evidenčnej práce sekretariátu v ústrednom orgáne štátnej správy alebo u zamestnávateľa na celoštátnej úrovni.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Tvojou hlavnou úlohou bude:
- organizovanie a koordinovanie prác aparátu štátneho tajomníka a jednotlivých útvarov v jeho pôsobnosti, evidovanie a kontrola plnenia úloh a sledovanie dodržiavania ich termínov,
- zabezpečovanie informačnej, organizačnej, administratívnej a evidenčnej práce aparátu štátneho tajomníka, organizácia jeho denného programu, porád a návštev a zodpovednosť za prípravu a podávanie občerstvenia,
- vybavovanie korešpondencie, písomností a príprava podkladov na porady štátneho tajomníka,
- vypracovanie odborných podkladov na základe pokynu štátneho tajomníka,
- sprevádzanie štátneho tajomníka na pracovných cestách a poradách, samostatné spracovanie zápisov z porád a pracovných stretnutí,
- vedenie evidencie, záznamov, protokolov, prehľady a iných informácií organizačného útvaru,
- práca v IS, komplexné zabezpečenie správy registratúry organizačného útvaru v súlade s platným registratúrnym poriadkom.
- vykonávanie a plnenie ďalších úloh súvisiacich podľa pokynov vedúceho zamestnanca,
- plnenie ďalších úloh vyplývajúcich z aktuálne platného Organizačného poriadku.
Požiadavky na uchádzača:
- profesionálne a príjemné vystupovanie,
- výborné organizačné schopnosti,
- komunikačné zručnosti,
- samostatnosť,
- spoľahlivosť,
- dôslednosť,
- skúsenosť v oblasti administratívy v štátnej službe je vítaná.
Vzdelanie a požadovaná prax:
- vysokoškolské vzdelanie II. stupňa
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- anglický jazyk B1
Zamestnanecké výhody a benefity:
- pružný pracovný čas
- príspevok na stravovanie
- príspevok do doplnkového dôchodkového sporenia
- motivačné finančné ohodnotenie
- možnosti vzdelávania
- 5 dní dovolenky navyše
- možnosť pracovať z domu
- príjemné pracovné prostredie a kolektív
- ďalšie benefity podľa kolektívnej zmluvy
Kontaktná osoba: Mgr. Klaudia Csivreová
E-mail: itkariera@mirri.gov.sk