Vieš koordinovať plnenie cieľov vyplývajúcich zo strategických dokumentov?
Názov pozície: Koordinátor
Miesto výkonu práce: Dúbravská cesta 4, Bratislava
Druh pracovného pomeru: dočasná štátna služba
Mzdové podmienky (brutto): Od 1.500 EUR brutto/ Výsledná mzda bude predmetom osobného rozhovoru a bude sa odvíjať od skúseností a odborných znalostí uchádzača.
Informácie o pracovnom mieste:
Do nášho tímu, zodpovedného za správu business a aplikačnej architektúry, hľadáme skúseného koordinátora architektonickej kancelárie. Naším cieľom je vytvárať kvalitné verejné služby pre všetkých s orientáciou na koncového používateľa. Aplikujeme produktový prístup, správame sa ako vlastník riešení, definujeme architektúru, roadmapu a funkcionalitu podľa požiadaviek užívateľov. Spoločne pracujeme na digitalizácii verejných služieb a ty môžeš byť pri tom. Pracuj na riešeniach, ktoré majú zmysel a ktoré budeš sám používať. Poď zmeniť štátne IT, budeš pri dôležitých aktivitách, ktoré majú dopad na spoločnosť a digitalizáciu Slovenska.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Tvojou hlavnou úlohou bude:
- koordinovať tvorbu kľúčových strategických dokumentov
- dohliadať nad plnením cieľov vyplývajúcich zo strategických dokumentov
- identifikovať ukazovatele pre kontrolu plnenia cieľov vyplývajúcich zo strategických dokumentov, analyzovať plnenia
- vytvárať metodiku odpočtu analýzy plnenia
- zastrešovať metodické činnosti a usmerňovanie na úrovni odpočtu ukazovateľov
- pripravovať podklady pre legislatívne zmeny
- participovať na zabezpečovaní úloh, ktoré pre Slovenskú republiku vyplývajú z medzinárodných zmlúv a politík v oblasti eGovernmentu
Požiadavky na uchádzača:
- výborné organizačné schopnosti, delegovanie úloh a koordinácia
- ochota prevziať zodpovednosť
- pokročilé znalosti Microsoft Office
- administratíva a reporting
- komunikačné zručnosti
- príjemné vystupovanie
- schopnosť pracovať samostatne, ale aj v tíme
- svedomitosť a spoľahlivosť
- práca na obdobnej pozícii, skúsenosti v IT oblasti
- znalosť nástrojov na plánovanie a riadenie projektov (JIRA, MS Project)
Vzdelanie a požadovaná prax:
- vysokoškolské vzdelanie II. stupňa
- pokročilé znalosti Microsoft Office
- praktické skúsenosti z administratívy a reportingu
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
Anglický jazyk B1
Zamestnanecké výhody a benefity:
- pružný pracovný čas
- príspevok na stravovanie
- príspevok do doplnkového dôchodkového sporenia
- motivačné finančné ohodnotenie
- možnosti vzdelávania
- 5 dní dovolenky navyše
- možnosť pracovať z domu
- príjemné pracovné prostredie a kolektív
- ďalšie benefity podľa kolektívnej zmluvy
Kontaktná osoba: Anton Svetlošák
E-mail: itkariera@mirri.gov.sk