Víťazné tímy:
1.miesto – Valec: vzdelávacia aplikácia, ktorá ponúka seniorovi interaktívne úlohy v približne 100 témach z rôznych kategórií rozdelených podľa zložitosti. Na základe behaviorálnej analýzy a prvkov gamifikácie aplikácia zároveň seniorov motivuje k tomu, aby si ju otvorili každý deň, pokračovali a napredovali vo vzdelávaní a mohli sa dokonca porovnávať s inými používateľmi.
2.miesto – T Old Stars: riešenie s názvom “začnime.to” je aplikácia s dvoma rozhraniami – jedno, ktoré vidí senior a druhé, ku ktorému má prístup jeho rodina a disponuje admin funkciami. Administrátor tak dokáže svojmu blízkemu seniorovi aktualizovať obsah podľa jeho špecifických potrieb.
3.miesto – Fireflies: riešenie Digitálny lišiak cieli zvýšiť motiváciu staršej generácie používať moderné technológie cez “učenie seniorov hravou formou” ako sa orientovať v digitálnom svete. Základom riešenia je digitálna príručka, kde si môže senior po absolvovaní školenia trénovať svoje zručnosti v bezpečnom prostredí.
Implementácia: prebieha