Dátum zverejnenia vyzvania: 22.08.2022
Dátum uzavretia vyzvania: 31.10.2022
Programy EŠIF
- Eurofondy / Operačné programy EŠIF
- Program Slovensko 2021 – 2027
- Integrovaný regionálny operačný program
- IROP Programové obdobie 2014 – 2020
- Personálne zabezpečenie administratívnych kapacít RO IROP č.2
- Služobné cesty administratívnych kapacít IROP
- Podpora efektívnej implementácie IROP – zabezpečenie prevádzkových kapacít 5
- Materiálno technické zabezpečenie pre AK IROP
- Podpora štátnej správy pri prijímaní a okamžitej pomoci utečencom v súvislosti s ozbrojeným konfliktom na území Ukrajiny
- Podpora efektívnej implementácie IROP – zabezpečenie prevádzkových kapacít 7
- Centrálny koordinačný orgán
- Operačný program Integrovaná infraštruktúra
- Prioritná os 7 – Informačná spoločnosť a 14 – Podpora pre utečencov v Európe (CARE)
- Projekty
- Aktuálne projekty
- Zlepšovanie digitálnych zručností seniorov a znevýhodnených skupín vo verejnej správe
- Modernizácia informačného systému Automatizovanej správy registratúry
- Slovensko v mobile
- Centrálna API Manažment platforma (CAMP)
- Dátová integrácia: sprístupnenie údajovej základne VS vrátane otvorených údajov prostredníctvom platformy dátovej integrácie
- Otvorené údaje 2.0 – Rozvoj centrálnych komponentov pre kvalitné zabezpečenie otvorených údajov
- Riadenie IT aktív vo verejnej správe
- Národný systém riadenia incidentov kybernetickej bezpečnosti vo verejnej správe
- Výcvikové a školiace stredisko pre bezpečnosť prevádzky a správy IT pre sektor VS
- Centralizovaný manažment riadenia kybernetickej bezpečnosti verejnej správy
- Rozvoj platformy integrácie údajov (CIP) a Manažment osobných údajov
- Konsolidovaná analytická vrstva – využitie dát pre zlepšenie fungovania inštitúcií verejnej správy
- Vyzvania a výzvy
- Strategické dokumenty
- Metodické dokumenty
- Aplikačný systém programového riadenia
- Hodnotiace kritériá OP II
- Príručky
- Usmernenia
- Formuláre
- Zoznam merateľných ukazovateľov
- Informácie pre žiadateľov a prijímateľov
- Informácia pre žiadateľov o dopytových projektoch
- Metodika riadenia QA projektov informatizácie verejnej správy
- Východiská pre prípravu projektov PO7 OPII
- Podmienky poskytnutia príspevku v rámci PO7 OPII a ich overovanie
- Monitorovanie a hodnotenie
- Infocentrum
- Štátna pomoc
- Prioritná os 8 – Technická pomoc
- Materiálno – technické zabezpečenie SO OPII v rokoch 2022 – 2023
- Mzdy zamestnancov SO OPII v roku 2023
- Natívne spoty v TV a rozhlase
- Zabezpečenie odborných hodnotiteľov pre SO OPII v rokoch 2021-2022
- Komplexné zabezpečenie poradenských služieb pre potreby sekcie riadenia informatizácie v oblasti informatizácie verejnej správy a jednotného digitálneho trhu
- Legislatívne služby pre SO OPII
- Mzdy zamestnancov SO OPII v rokoch 2016 – 2019
- Mzdy zamestnancov SO OPII v rokoch 2020 – 2022
- Mzdy zamestnancov SO a PJ OPII v rokoch 2016 – 2023
- Poskytovanie odborných poradenských služieb pre oblasť širokopásmového pripojenia a sietí novej generácie pre Operačný program Integrovaná infraštruktúra
- Priestorové zabezpečenie ÚPPVII pre zamestnancov SO OPII
- Zabezpečenie externých hodnotiteľov pre SO OPII v rokoch 2016 -2020
- Zabezpečenie konferencií, podujatí, pracovných ciest, seminárov a stretnutí pre SO OPII
- Zabezpečenie podpory pre architektonickú a programovú kanceláriu a zabezpečenie služieb širokopásmového pripojenia a sietí novej generácie
- Propagácia PO7 OPII na odborných podujatiach
- Propagácia PO7 OPII na odborných podujatiach II
- Externá podpora pre sekciu sprostredkovateľského orgánu informatizácie spoločnosti
- Tvorba a produkcia videospotov s tematikou využívania eurofondov v oblasti informatizácie
- Mediálna kampaň Informatizácia šetrí čas a peniaze
- Príprava expertnej analýzy na splnenie kritérií základnej podmienky v oblasti širokopásmového internetu v programovom období 2021-2027
- Nákup výpočtovej techniky a tabletových počítačov pre SO OPII
- Priestorové zabezpečenie SO OPII v období 04/2021 až 04/2022
- Štúdia uskutočniteľnosti k Národnému plánu širokopásmového pripojenia
- Prenájom priestorov pre SO OPII v období 05/2022 až 12/2023
- Prioritná os 7 – Informačná spoločnosť a 14 – Podpora pre utečencov v Európe (CARE)
- Operačný program informatizácia spoločnosti
- Operačný program Efektívna verejná správa
- Budovanie a rozvoj kapacít analytických útvarov na vybraných ústredných orgánoch štátnej správy
- Špičkové vzdelávanie pre zamestnancov analytických útvarov
- Vybudovanie intervenčnej logiky strategického plánovania v ústredných orgánoch štátnej správy
- Zlepšenie digitálnych služieb vo verejnej správe prostredníctvom behaviorálnych inovácií
- Zavádzanie a podpora manažérstva kvality v organizáciách verejnej správy
- Zlepšenie využívania údajov vo verejnej správe
- Metodicko-hodnotiaca jednotka a expertná platforma pre podporu rozvoja inteligentných miest a regiónov
- Zlepšenie verejných politík v oblasti dopravy, inovačnej kapacity v doprave a podpora partnerstva v zavádzaní inteligentnej mobility
- Posilnenie výkonu regulácie a štátneho dohľadu elektronických komunikácií a poštových služieb a zlepšenie dostupnosti broadbandu
- Operačný program Technická pomoc
- Prioritná os 1 – Riadenie, kontrola a audit EŠIF
- Financovanie mzdových výdavkov zamestnancov MIRRI vykonávajúcich podporné činnosti pre AK OP TP – 7
- Financovanie mzdových nákladov oprávnených AK MIRRI priamo zapojených do systému riadenia a koordinácie EŠIF a do implementácie HP UR – 5
- Financovanie mzdových nákladov oprávnených AK MIRRI priamo zapojených do systému riadenia a koordinácie EŠIF a do implementácie HP UR – 7
- Financovanie mzdových výdavkov zamestnancov MIRRI vykonávajúcich podporné činnosti pre AK OP TP – 5
- Efektívne zapojenie občianskej spoločnosti do implementácie a monitorovania EŠIF zavádzaním participatívnych postupov
- Efektívne zapojenie občianskej spoločnosti do programovania, implementácie a monitorovania EŠIF zavádzaním participatívnych postupov
- Financovanie mzdových výdavkov zamestnancov MIRRI vykonávajúcich podporné činnosti pre AK OP TP – 6
- Financovanie mzdových nákladov oprávnených AK MIRRI priamo zapojených do systému riadenia a koordinácie EŠIF a do implementácie HP UR – 6
- Financovanie mzdových nákladov oprávnených AK ÚPPVII priamo zapojených do systému riadenia a koordinácie EŠIF
- Financovanie mzdových nákladov oprávnených AK ÚPPVII zapojených do implementácie HP UR
- Financovanie mzdových výdavkov oprávnených AK UPPVII zabezpečujúcich plnenie úloh v rámci strategického plánovania využívania finančných prostriedkov z fondov EÚ
- Financovanie mzdových výdavkov oprávnených AK ÚV SR zapojených do systému riadenia a implementácie EŠIF do roku 2020
- Financovanie mzdových výdavkov oprávnených zamestnancov SOPS MIRRI SR
- Financovanie mzdových výdavkov zamestnancov ÚPPVII vykonávajúcich podporné činnosti pre CKO a gestora HP UR
- Hodnotenie a štúdie OP TP
- Informovanosť a publicita na úrovni Úradu podpredsedu vlády Slovenskej republiky pre investície a informatizáciu ako CKO
- Jazykové vzdelávanie AK zapojených do systému riadenia, kontroly a auditu EŠIF na ÚV SR v rokoch 2020-2021
- Odmeňovanie externých zamestnancov zabezpečujúcich podporu činností CKO
- Odmeňovanie externých zamestnancov zabezpečujúcich podporu činností CKO – 2
- Podpora CKO pri monitorovaní, hodnotení a koordinácii programov a projektov
- Podpora SRIN pri hodnotení a strategickom plánovaní využívania programov a projektov EŠIF
- Podujatia SK V4 PRES
- Právna podpora pre CKO
- Právna podpora pre ÚPPVII v rámci strategického plánovania a strategického riadenia investícií projektov financovaných z EŠIF
- Prevádzkovanie integrovanej siete informačno-poradenských centier
- Priestorové zabezpečenie ÚPPVII ako CKO a gestora HP UR
- Priestorové zabezpečenie útvarov ÚV SR v rámci OP TP zapojených do systému riadenia a implementácie EŠIF na roky 2019 – 2021
- Príprava nových kapacít pre EŠIF 1
- Príprava nových kapacít pre EŠIF3
- Realizácia Centrálneho plánu vzdelávania AK EŠIF v rokoch 2019 – 2020
- Rozšírenie informačno-poradenského centra v Prešovskom kraji
- Služby zamerané na rozvoj Manažérskeho informačného systému III.
- Špecifické vzdelávanie AK EŠIF
- Špecifické vzdelávanie AK EŠIF gestora HP UR
- Špecifické vzdelávanie AK útvaru zabezpečujúceho strategické plánovanie a strategické riadenie investícií projektov financovaných z EŠIF
- Spolupráca s OECD na vytváraní protikorupčného prostredia pri programovaní a implementácii fondov v SR
- Vytvorenie a prevádzkovanie Integrovanej siete informačno-poradenských centier 1
- Vytvorenie a prevádzkovanie Integrovanej siete informačno-poradenských centier 2
- Zabezpečenie prekladateľských, tlmočníckych služieb a činností spojených so zasadnutiami zameranými na zvyšovanie kvality riadenia štrukturálnych fondov
- Zabezpečenie zasadnutí, stretnutí, workshopov, konferencií, podujatí a seminárov v súvislosti s riadením a koordináciou EŠIF na úrovni CKO
- Zabezpečenie zasadnutí, stretnutí, workshopov, konferencií, podujatí a seminárov v súvislosti s riadením a koordináciou EŠIF na úrovni CKO 2
- Zvyšovanie odbornej kvalifikácie AK zapojených do riadenia, kontroly a implementácie EŠIF na ÚV SR v rokoch 2019 – 2020
- Vyhodnotenie pokroku pri vykonávaní Partnerskej dohody SR k 31.12.2018
- Prioritná os 2 – Systémová a technická podpora
- Materiálno-technické zabezpečenie a mobilita AK MIRRI SR zapojených do systému riadenia a implementácie EŠIF
- Materiálno-technické zabezpečenie a mobilita zamestnancov CKO pre PO 2014-2020
- Optimalizácia a rozširovanie funkcionalít zabezpečujúcich elektronickú komunikáciu v prostredí ITMS2014
- Poradenské a konzultačné služby na podporu systému pre Centrálne riadenie IT výdavkov v rámci EŠIF
- Poradenské a konzultačné služby pre podporu systému ITMS2014+
- Servisné služby ITMS II pre PO 2007-2013
- Služby technickej podpory a údržby ITMS2014+
- Úprava existujúcich a rozširovanie nových funkcionalít ITMS2014+
- Úprava existujúcich funkcionalít a rozširovanie nových funkcionalít informačného monitorovacieho systému
- Vypracovanie štúdie uskutočniteľnosti informačného monitorovacieho systému a návrh ďalšieho rozvoja pre potreby implementácie fondov EÚ v programovom období na roky 2021-2027
- Zabezpečenie mobility AK zapojených do riadenia, kontroly a implementácie EŠIF na ÚV SR v rokoch 2019 – 2020
- Aplikačný rozvoj funkcionalít informačného monitorovacieho systému
- Poskytovanie servisných služieb k IT monitorovaciemu systému pre programové obdobie 2007 – 2013
- Služby technickej podpory a údržby ITMS2014+ (2)
- Prioritná os 1 – Riadenie, kontrola a audit EŠIF
- Programy cezhraničnej spolupráce
- Program cezhraničnej spolupráce Interreg VI-A Slovensko – Rakúsko 2021 – 2027
- Program cezhraničnej spolupráce Interreg VI-A Slovensko – Česko 2021 – 2027
- Program cezhraničnej spolupráce Interreg VI-A Poľsko – Slovensko 2021 – 2027
- Program cezhraničnej spolupráce Interreg VI-A Maďarsko – Slovensko 2021 – 2027
- Program cezhraničnej spolupráce Interreg VI-A NEXT Maďarsko-Slovensko-Rumunsko-Ukrajina 2021 – 2027
- Zabezpečenie činnosti Národného orgánu (NO) pre OP Interreg V-A PL-SK 2014-2020 – etapa II
- Viacročný rámec na poskytovanie technickej asistencie (TA)
- Aktivity riadiaceho orgánu súvisiace s výkonom prvostupňovej kontroly programu SK-AT č. 2
- Aktivity riadiaceho orgánu súvisiace s výkonom prvostupňovej kontroly programu SK-AT
- Aktivity riadiaceho orgánu súvisiace s riadením a implementáciou programu SK-AT
- Aktivity riadiaceho orgánu súvisiace s riadením a implementáciou programu SK-CZ
- Aktivity riadiaceho orgánu súvisiace s výkonom prvostupňovej kontroly programu SK-CZ č.2
- Aktivity riadiaceho orgánu súvisiace s výkonom prvostupňovej kontroly programu SK-CZ
- Aktivity riadiaceho orgánu súvisiace s riadením, implementáciou a výkonom prvostupňovej kontroly programu SK-CZ
- Programy nadnárodnej spolupráce
- Programy medziregionálnej spolupráce
- Mapa partnerstva
Vyzvanie č. OPII-2022/7/60-NP na predloženie Žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku na národný projekt: OnkoAsist – manažment cesty pacienta od nálezu po začiatok liečby
Vyzvanie č. OPII-2022/7/60-NP na predloženie Žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku na národný projekt: OnkoAsist – manažment cesty pacienta od nálezu po začiatok liečby (ZIP, 576.77 KB)